اموزش ران و کانفیگ سرور گیم

اموزش ساخت سرور | TheForest

دانلود فایل سرور بازی TheForest برای ویندوز

هواپیمای که سوار آن بودید بر اثر سانحه‌ای در دریا سقوط می‌کند. خوشبختانه موفق می‌شوید خودتان را به ساحلی برسانید. در این جزیره متروکه نشانه‌ای از تمدن دیده نمی‌شود. برای آن‌که بتوانید به زندگی خود در جزیره ادامه دهید باید مواد غذایی جمع کنید. اسباب و وسایلی که از هواپیما باقی ماندن شما را در این راه کمک خواهند کرد. منتها زنده ماندن به همین راحتی نیست و موجوداتی قصد جان شما را دارند.

در بازی The Forest ساخت شرکت Endnight Games Ltd  شما نقش یکی از بازماندگان سقوط هواپیما را بر عهده دارید. در ابتدا باید مواد غذایی لازم خود را در میان جنگل پیدا کنید. می‌توانید از چوب و مقداری طناب، تیر و کمان بسازید، یا از وسایل داخل هواپیما برای شکار استفاده کنید. در حالی به دنبال مواد غذای می‌گردید، متوجه می‌شوید این جزیره آن‌قدرها هم متروکه نیست و ساکنینی دارد. ساکنین آدم خوار!

حالا باید اردوگاهی بسازید تا در مقابل این قبیله از جان خود محافظت کنید. می‌توانید با اره‌های برقی درختان را قطع کرده و اطراف پایگاه خود را دیوار چوبی بکشید. برای نابود کردن دشمنان آدم‌خوارتان، نیز می‌توانید از سلاح‌های شکاری خود استفاده کنید یا برای آن‌ها تله بگذارید. در طول روز جزیره را جستجو کنید و هنگام شب از پایگاه خود دفاع کنید. سلاح‌های جدید بسازید. با بالا بردن مهارت‌های مبارزه می‌توانید زنده ماندن خودتان را افزایش دهید. در مواجه با دشمنان دو حالت را می‌توانید در پیش بگیرید، با مخفی‌کاری از کنار آن‌ها بگذرید یا جنگ تن به تن انجام دهید.

بازی در سبک اکشن، ماجراجویی، شبیه‌سازی و Indie ساخته‌شده است. از همان ابتدای ورود به جنگل فضای عجیب و مرموز آن مو را به تن شما سیخ می‌کند. کیفیت بالای شبیه‌سازی فضا شما را متحیر خواهد کرد. شما می‌توانید پایگاه خود را درون جنگل یا کنار سواحل برپا کنید و لاک‌پشت‌های دریای برای ملاقات شما خواهند آمد.

اگر شما نیز می‌خواهید ساعت‌ها سرگرم شوید، به درون این جنگل مرموز پا بگذارید. تلاش کنید تا از تمامی مهارت‌های خود برای زنده ماندن در این جنگل و در مقابل قبیله آدم‌خواران استفاده کنید. این بازی از حالت واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را همراه دوستان خود امتحان کنید. افراد زیادی منتظر انتشار این بازی بودند و حالا که نسخهٔ کامل آن منتشر شده است، نظرات مثبت زیادی برای آن ثبت شده. امیدواریم از بازی مهیج The Forest لذت ببرید.

در ادامه برای اموزش ساخت سرور TheForest همراه ما باشید.

اموزش ساخت سرور TheForest روی سیستم عامل ویندوز

عکس های محیط بازی راست

دانلود بازی راست (کرکی)

حجم کل : 9.5 گیگابایت

پسورد فایل : www.tehrangaming.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا