اخبار بازی ها

| برسی بازی dying light 2 !

برسی بازی
Dying Light 2

سر فصل ها

بازی های آخرالزمانی و ترسناک معمولا در بین کاربران و گیمر ها در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. در بین تعداد بسیار زیاد این سری بازی ها ، بعضی از آنها هستند که طراحی و گیم پلی بسیار متفاوتی نسبت به دیگران دارند و با ایده های جدید، همه را متعجب می کنند.

یکی از این بازی ها ، مجموعه Dying Light است که با اضافه کردن حرکات پارکوری و داستانی بسیار متفاوت و گیرا توانسته است تا تبدیل به یکی از محبوب ترین و کامل ترین بازی های زامبی ای و آخرالزمانی شود. این بازی توسط استودیو Techland در سال 2015 برای پلتفرم های PS4،Xbox One ، نینتندو و کامپیوتر های شخصی منتشر شد و توسط موتور بازی سازی Chrome Engine 6 ساخته شد.

خلاصه ای از نسخه اول :

شما در بازی نقش یک مامور GRE به نام کرین را دارید که وظیفه دارد به یک منقطه قرنطینه و آلوده به ویروس به نام هاران که در آن بیشتر مردم به زامبی تبدیل شده اند بروید و در آنجا به دنبال افرادی خاص بگردید و در بین گروه های آنها نفوذ کنید و اطلاعات به دست آورده را به GRE گزارش دهید.

بعد از وارد شدن به هاران و آشنا شدن به گروه های مختلف در آنجا ، شما عضو یکی از گرو ها می شوید و طولی نمی کشد تا به فرد مورد اطمینان آنها تبدیل می شوید و از خیلی از کارهای و اسرار آنها سر در می آورید اما به دلیل مخالفت و سرپیچی از GRE و گزارش ندادن به آنها باعث می شود که مشکلات زیادی برایش به وجود بیاید و حمایت آنها را از دست بدهد.

حال او که دیگر به مردم آنجا وابسته شده است ، شروع به کمک کردن به آنها می کند و تبدیل به مرد یک شهر هاران می شود که هم مردم عادی و بی گناه و هم گروه های خلافکار و آدم کش او را می شناسند و سعی می کنند تا او را از این شهر حذف کنند.

بعد از این اتفاقات شما تلاش می کنید تا جلوی کارهای کاراکتری به نام رایس را بگیرید که تقریبا به مافیای هاران تبدیل شده است و درحال انجام کارهای خلاف و همکاری با GRE ، دور از چشم های شماست که در آخر متوجه ارتباط او با GRE می شوید که باعث می شود در یک نبرد بسیار سخت او را به قتل برسانید و اطلاعاتی را که او قصد داشت به این سازمان برساند را از چنگش در بیاورید و باعث شود تا کارهای کثیف آنها برای همه مردم جهان آشکار شود.

حال که کمی با قسمت اول آشنا شدید به نقد و بررسی قسمت دوم آن می پردازیم :

زمانی که توسعه دهنده Techland عنوان فرعی «Stay Human» را به Dying Light 2 اضافه کرد، به نظر می رسید که نشان دهنده قصد تیم برای کشف مجدد (و به نمایش گذاشتن) انسانیت نهفته در هسته داستان بود. از سال 2018، این تیم در مورد شاخه‌های روایی متعددی که بازیکنان Dying Light 2 در بازی پیدا می‌کنند، قول‌هایی داده است. آن شاخه‌ها در بازی حضور دارند، و واقعاً فراوانند، اما تجربه کردنشان معادل افتادن از درخت و برخورد با صورت به هر شاخه‌ای در راه پایین است. در حالی که حیاتی ترین عنصر Dying Light 2، پارکور اول شخص آن، مطمئنا بهتر از همیشه در این جهان عظیم است، یکسری از بخش های دیگر بازی نمی توانند به این موفقیت ادامه دهند.

Dying Light 2 در Villedor، شهری جدید در داستان، می گذرد و یک قهرمان تازه نفس را در محور اصلی درگیری خود به نمایش می گذارد. ایدن کالدول به عنوان یک “مسافر”، یک فرد خارجی که برای معدود مناطق امن باقیمانده در جهان خطرناک تلقی می شود، در جستجوی خواهرش میا، که آخرین بار سال ها پیش زمانی که هر دو بچه بودند، او را دیده است، وارد ویلدور می شود. داستان او و میا از طریق فلاش بک های مبهم که حتی برای ایدن هم به اندازه کافی واضح نیستند و نمی توان به آن ها تکیه کرد، در اوایل و اغلب ضعیف ارائه می شوند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا