اخبار بازی ها

آیا بازی Dota 2 برای موبایل ساخته می شود؟

بازی Dota 2 برای موبایل ساخته می شود؟!

بازی دوتا 2 (Dota 2) یکی از با اصالت ترین بازی های ویدیویی در صنعت گیم محسوب می شود؛ به طوریکه درحال حاضر تقریبا یک دهه ای می شود که سر پا است و مسابقات آن به صورت جدی هر ساله برگزار می شود و شاید بتوان گفت در رقابت های ورزش های الکترونیکی، جزو برترین ها باشد. شما هم جدیدا شایعات مربوط به این بازی را خوانده اید؟ می خواهید بدانید که آیا بازی Dota 2 برای موبایل ساخته می شود؟ این شایعات روز به روز در شبکه های اجتماعی مختلف مثل ردیت و دیسکورد بولد تر و داغ تر می شوند و به نظر می رسد برخی از این شایعات پتانسیل تبدیل شدن به واقعیت را دارند.

اگر می خواهید بدانید که دوتا 2 چه زمانی برای گوشی های موبایل اندروید و آی او اس منتشر می شود، لطفا تا انتها همراه سایت تهران گیمینگ باشید.

احتمال منتشر شدن بازی دوتا 2 برای موبایل چقدر است؟

همانطور که می دانید رقیب اصلی این عنوان لیگ آف لجندز (League of Legends) یا لول (LOL) است که در بحث موبایل گیمینگ نیز بسیار فعال است و با موفقیت های عظیمی روبرو شده است. با این تفاسیر به نظر می رسد سازندگان و ناشرین بازی Dota 2 که اصلی ترین آن ولو (Valve) است، برنامه های ویژه ای جهت ظهور در صنعت گیمینگ موبایل دارند. طبق شایعات منتشر شده در ردیت، احتمالا این بازی تا قبل از پایان سال 2022 برای گوشی های موبایل اندروید و آی او اس منتشر شود.

عکس هایی از محیط بازی Dota2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا