دانلود و آموزش بازی های آنلاین

اموزش و دانلود بازی کانتر 1.6 (Counter Strike 1.6)

درباره کانتر استرایک

کانتر استرایک (Counter Strike) یک بازی اول شخص است که در آن دو گروه تروریست و ضدتروریست با هم به مبارزه می‌پردازند و گروه ضدتروریست باید جلوی بمب گذاری تروریست را بگیرد یا گروگان‌ها را آزاد کند. این بازی اولین بار در سال 1999 منتشر شد؛ در ابتدا بازی متعلق به Half-Life 1.6 بود و بعدا حقوق این بازی به شرکت Valve تعلق گرفت. نسخه جدید این بازی در سال 2004 به اسم کانتر استرایک (Counter Strike: Condition Zero) منتشر شد. پس از 8 ماه نسخه کانتراسترایک‌سورس (Counter Strike: Source) نیز توسط شرکت Valve منتشر شد. ‎در حال حاضر آخرین نسخه‌ی منتشر شده از این بازی نسخه‌ی کانتر استرایک «گلوبال آفنسیو» (Counter Strike: Global Offensive) است که در سال 2012 منتشر شده و شامل ویژگی‌های جدید از جمله نقشه‌های جدید، آیتم و اسکین‌های متفاوت بر روی تفنگ‌ها است که قادر به خرید و فروش آن هستید و…

بازی کانتر محبوب‌ترین بازی تیراندازی تیمی درطول تاریخ است. و به دلایل مشخصی بیش از یک دهه است که هنوز در نوع خود سرگرم‌کننده‌ترین سناریو را دارد و بهترین جا برای نشان دادن مهارت تیراندازی بازیکنان است.

با توجه به محبوبیت بسیار کانتر استرایک (Counter Strike) در سبک تیراندازی، شاید شما هم به بازی در یک سرور آنلاین کانتر استرایک 1.6، در مدهای مخلتف فکر کرده باشید. تیم تهران‌گیمینگ که جزو باتجربه‌ترین و برترین ارائه دهندگان سرورهای بازی آنلاین می‌باشد، برای شما این امکان را فراهم نموده تا بتوانید در سرورهایی با کیفیت عالی و با پینگ پایین بازی کرده و با دوستانتان لحظات خوشی را سپری نمایید.

اگر میخواهید قوانین کانتر را بر اساس«زمین‌بازی» و «تاکتیک‌های استاندارد» بدانید، ادامه مقاله را دنبال کنید.

دانلود و اموزش نصب بازی کانتر استرایک

عکس های محیط بازی

دانلود بازی کانتر استرایک (1.6)

حجم کل : 235 مگابایت

پسورد فایل : www.tehrangaming.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا