دانلود و آموزش بازی های آنلاین

دانلود بازی آنلاین | The Forest

درباره TheForest

هواپیمای که سوار آن بودید بر اثر سانحه‌ای در دریا سقوط می‌کند. خوشبختانه موفق می‌شوید خودتان را به ساحلی برسانید. در این جزیره متروکه نشانه‌ای از تمدن دیده نمی‌شود. برای آن‌که بتوانید به زندگی خود در جزیره ادامه دهید باید مواد غذایی جمع کنید. اسباب و وسایلی که از هواپیما باقی ماندن شما را در این راه کمک خواهند کرد. منتها زنده ماندن به همین راحتی نیست و موجوداتی قصد جان شما را دارند.

در بازی The Forest ساخت شرکت Endnight Games Ltd، شما نقش یکی از بازماندگان سقوط هواپیما را بر عهده دارید. در ابتدا باید مواد غذایی لازم خود را در میان جنگل پیدا کنید. می‌توانید از چوب و مقداری طناب، تیر و کمان بسازید، یا از وسایل داخل هواپیما برای شکار استفاده کنید. در حالی به دنبال مواد غذای می‌گردید، متوجه می‌شوید این جزیره آن‌قدرها هم متروکه نیست و ساکنینی دارد. ساکنین آدم خوار!

حالا باید اردوگاهی بسازید تا در مقابل این قبیله از جان خود محافظت کنید. می‌توانید با اره‌های برقی درختان را قطع کرده و اطراف پایگاه خود را دیوار چوبی بکشید. برای نابود کردن دشمنان آدم‌خوارتان، نیز می‌توانید از سلاح‌های شکاری خود استفاده کنید یا برای آن‌ها تله بگذارید. در طول روز جزیره را جستجو کنید و هنگام شب از پایگاه خود دفاع کنید. سلاح‌های جدید بسازید. با بالا بردن مهارت‌های مبارزه می‌توانید زنده ماندن خودتان را افزایش دهید. در مواجه با دشمنان دو حالت را می‌توانید در پیش بگیرید، با مخفی‌کاری از کنار آن‌ها بگذرید یا جنگ تن به تن انجام دهید.

بازی در سبک اکشن، ماجراجویی، شبیه‌سازی و Indie ساخته‌شده است. از همان ابتدای ورود به جنگل فضای عجیب و مرموز آن مو را به تن شما سیخ می‌کند. کیفیت بالای شبیه‌سازی فضا شما را متحیر خواهد کرد. شما می‌توانید پایگاه خود را درون جنگل یا کنار سواحل برپا کنید و لاک‌پشت‌های دریای برای ملاقات شما خواهند آمد.

اگر شما نیز می‌خواهید ساعت‌ها سرگرم شوید، به درون این جنگل مرموز پا بگذارید. تلاش کنید تا از تمامی مهارت‌های خود برای زنده ماندن در این جنگل و در مقابل قبیله آدم‌خواران استفاده کنید. این بازی از حالت واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را همراه دوستان خود امتحان کنید. افراد زیادی منتظر انتشار این بازی بودند و حالا که نسخهٔ کامل آن منتشر شده است، نظرات مثبت زیادی برای آن ثبت شده. امیدواریم از بازی مهیج The Forest لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Rust را نیز بررسی کنید.

اموزش نصب و دانلود بازی TheForest (کرکی)

عکس های محیط بازی

آموزش نصب مشخصات سیستم مورد نیاز آموزش نصب

ابتدا بازی رو دانلود و اکسترکت کنید. در صورتی که برنامه Steam رو ندارین از اینجا دانلود کنید.

بازی رو  با TheForest.exe در بصورت Run as Admin باز کنید و وارد بازی بشید.

حالا وارد بخش  Multiplayer بشید. برای هاست زدن گزینه Host رو انتخواب کنید و برای پیدا کردن هاست Join Game  رو انتخاب کنید. اگه وارد بخش Join Game شدید و هاستی رو ندیدید برگردید و دوباره وارد این بخش بشید. قبل از واردشدن به بازی حتما فایروال رو خاموش کنید.
میتونید به Server Browser هم برید و سرور های بازی رو هم مشاهده کنید و واردشون بشید

برای اینکه دوستاتون رو پیدا کنید باید سرور دانلود استیم شما و دوستانتون یکی باشه. استیم رو باز کنید سمت چپ بالا وارد تنظیمات استیم بشید و از قسمت Downloads کشور جلوی گزینه Download Region رو تغییر بدید بزارید رو Russian – Moscow و استیم رو ریستارت کنید. 

مشخصات سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible
Additional Notes: 32bit windows users need to ensure they have at least 4gb of ram usable on their system.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

اموزش انلاین بازی کردن The Forest V.1.12

حجم کل : 4 گیگابایت

پسورد فایل : www.tehrangaming.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا